Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Hej igen...

Kategori: Psykisk hälsa

Vill ge er en liten uppdatering, har ju inte skrivit här på länge för att jag inte mått bra. Försöker få andra mediciner av vuxenpsyk. Jag mår väldigt dåligt på dem jag har. Äter Venlafaxin men jag mår illa av dem och blir konstig. Fick prata med en otrevlig människa på vuxenpsyk idag, ska sänka dosen av Venlafaxin och få hem ett papper om att göra ett leverprov. Sedan kanske jag skulle få cymbalta. Jag sade till dem att jag haft dem förut och att de slutade verka för mig men han ville inte lyssna. Jag är så trött på vuxenpsyk ibland. Får väl se hur detta går och hur mina levervärden är. Skriver och uppdaterar här när jag orkar. Hoppas att allt är bra med er.
Kramar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: