Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

28 januari

Kategori: Psykisk hälsa

Har äntligen fått annan medicin utskriven idag. Medicinen jag började med gav mig hemska biverkningar och gav dessutom ingen effekt. Blev uppringd av dagsjukvården och har fått en tid hos någon där. Det var den enda lösning vuxenpsyk hade och jag är på sätt och vis tacksam över att få prata med någon. Situationen jag är i nu är ohållbar. Kanske kan förklara mer vid ett annat tillfälle. Kan iaf säga att jag mår lika dåligt som jag gjorde förr och är även förföljd av en person. Mår dåligt hela tiden och känner mig inte trygg någonstans.

Positivt:
Behövde inte betala så mycket för medicinen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: