Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Satan i gatan

Kategori: Allmänt

"Du kan gråta mitt på gatan
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
Du får passa dig som satan
men jag glömmer aldrig bort vad du
aldrig bort vad du gjort"
 
Det är en bra låt och den beskriver verkligen mina känslor. I morgon ska jag nämligen träffa mitt ex för första gången på minst fyra år. Jag har ångest inför det just nu och har gråtit mycket inför detta. Att se honom kommer att röra upp en massa känslor till ytan. Han var min första pojkvän och jag älskade honom otroligt mycket och jag har aldrig skrattat så mycket eller gråtit så mycket i hela mitt liv som jag gjort med honom. Det blev tyvärr bara 6 undebara månader tillsammans med honom. Visst hade vi våra problem men han gjorde mig så otroligt glad. Jag minns forfarande allt vi gjorde, alla dofter, alla känslor, allt. Minns till och med hur han doftade. Sättet han gjorde slut på, ett sms där det stod att det var slut och att han aldrig ville träffa mig igen, var fegt och jag var så arg och ledsen. Han gjorde slut en gång innan och den gången blev jag inlagd på akutpsyk. Efter en månad blev vi ihop igen och jag var så otroligt glad. Det varade tyvärr inte länge.

Han har sårat mig så otroligt mycket och jag kommer aldrig någonsin att glömma honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: