Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Sponsrat inlägg: Telia HBO

Kategori: Allmänt

Hej igen :) Inte längesedan jag skrev, vet det men jag glömde nämna att jag har skaffat Telia HBO helt gratis och det kan ni också göra på telias hemsida. Ni får Telia HBO helt gratis i hela 6 månader via digital- tv. Inte dåligt va? Då kan man ju se True Blood hur ofta man vill. Jag gillar True Blood men har inte kunnat se True Blood så ofta men nu ska det bli ändring på det. För er som inte vet vad True Blood är så kan jag berätta att ni har verkligen missat något. Gillar ni vampyrer så ska ni se den. Kan ju berätta lite vad den handlar om för er som inte vet. 
Serien utspelar sig i Louisiana i en stad som heter Bon Temps. Där lever vampyrer och människor ihop eftersom en japansk forskare framställde blod som i serien säljs under namnet "Tru Blood". Därför behöver vampyrerna inte dricka äkta människoblod. Vampyrerna har gått ut i media och berättat att de vill leva i samförstånd med människorna. De som stiftar lagar har gett dem samma rättigheter och skyldigheter som vanliga människor trots att många av invånarna sett på vampyrerna med rädsla och är skeptiska. 

Ska inte berätta mer nu utan jag låter er se och bedöma själva om ni gillar serien men gå in på telia.se och beställ HBO så får ni det gratis och kan se på True Blood. Innan jag lägger mig för att sova så ska jag se på ett avsnitt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: