Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Godnatt

Kategori: Allmänt

Begravningen gick bättre än förväntat idag och jag bröt inte ihop så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Det var ett par trevliga personer där också och det gör mycket.

Har ätit lite godis och nu mår jag illa :( Det var inte mycket men jag äter ju inte lika mycket nu som förr så jag är väl inte van antar jag. Ska köpa lite apelsiner imorgon. Älskar apelsiner. De är som godast vid den här tiden på året tycker jag och dessutom är det ju så nyttigt :)

Ska sova nu, eller försöka i alla fall. Tror jag kommer somna ganska lätt. Är så trött att jag har ont i hela kroppen. Ha det så bra allihopa och sov så gott

Kommentarer


Kommentera inlägget här: