Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Alone

Kategori: Psykisk hälsa

Sitter här i mörkret ensam precis som vanligt. Känner mig så ensam och det känns precis som om ingen bryr sig alls. När jag gör eller säger något så kommer jag alltid i skymundan på något sätt trots att det är jag som sagt något. Vad gör man för att synas egentligen? Hur gör man så att någon bryr sig?

Har bakat en fyriskaka idag. Det är en sorts äppelkaka. Den blev jättegod, trodde först inte att jag skulle lyckas för den såg väldigt konstig ut i ugnen och såg inte alls ut som i boken men det fixade sig :P

Önskar att jag hade pengar så jag kunde börja rida och jag önskar jag hade en kontaktperson i min egen ålder. Någon som inte klagar på mig och som kanske kan vara lite mer uppdaterad när det gäller dagens samhälle. De flesta använder faktiskt facebook men inte hon. Jag vill ha någon som inte trycker ner mig när jag berättar något. Säger jag till exempel att jag ska göra en viss sak så säger hon "men kan du det då?" eller något liknande. Varför ska just jag ja en sån kontaktperson? Varför drabbar all skit mig? Vill ju också ha kärlek och någon som bryr sig. Vill göra saker som tjejer i min ålder gör också...

Har ingen lust att leva längre...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: