Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

22/1 2013

Kategori: Allmänt

 
Lyssnar på Eminem medan jag skriver det här. Jag vet inte riktigt varför men jag älskar hans musik, går väl inte riktigt in i min "vanliga" musikstil men jag älskar hans texter och han är ju så snygg. Har tappat räkningen på hur många gånger jag har sett 8 Mile :D

Nog pratat om det. Kunde inte sova inatt, Jag sov väl typ 2 timmar innan jag skulle upp till min dagliga aktivitet men när klockan ringde så gjorde jag som vanligt. Somnade om och var så trött att jag inte ens ringde och meddelade att jag inte kom idag. Skäms så mycket att jag inte vågar ringa. Hatar att folk ifrågasätter varför jag inte kommer. Har möte med utredaren, arbetsledaren och F-kassan på torsdag. Är så rädd för att behöva träffa alla och jag klarar inte av att förklara allt jag varit med om det senaste: sjukdom, dödsfall och ekonomisk knipa. I samband med alla som har insjuknat och alla dödsfall så har mina självmordstankar återvänt och blivit värre än de varit på länge. Jag vill inte vara med om allt det här. Vill att allt ska förbli som det alltid har varit. Jag vill inte åldras utan de som alltid funnits där i mitt liv. Men hur löser man det här? 

Har gjort mycket idag. När jag vaknade vid 12 åkte jag med en person och hämtade ut ett paket i stan. När jag sedan kom hem gick jag till olika mataffärer och köpte lite mat. Är tvungen att gå till olika ställen som har billig mat för att kunna klara mig på den tajta matbudgeten vi har. Är ganska trött nu efter allt promenerande och bärande. Har bakat också. Var så sötsugen så jag bakade en banankaka. Testade ett nytt recept. Det blev jättegott. Receptet hittar ni här: http://www.baka.se/recept/banankaka

Ska fortsätta lyssna på musik nu och kanske se en film. Allt för att inte tänka på det oundvikliga. Ha en fortsatt bra kväll, allihopa.

Lägger upp en bild på snyggingen här ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: