Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

?

Kategori: Allmänt

Har haft en jättefin jul som vanligt förutom att jag alltid bryter ihop på ett eller annat sätt. Får ångest och blir så rädd för mina tankar och att det jag tänker ska hända på riktigt. Har haft en hemsk värk också. Det är svårt att sova när det känns som om man blir slagen med en hammare. Har haft besök av min älskade best friend forever idag <3 Det var bara jättejobbigt när hon åkte. Hatar att säga hejdå :( 

Kommentarer

  • Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk säger:

    Det är okej att bryta ihop, och vännen träffar du säkert snart igen. Kram <3

    Svar: Tack. Kram <3
    Charlotte Sometimes

    2014-01-05 | 06:15:44
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här: