Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Sol och mys

Kategori: Allmänt

Igår var det riktigt varmt, svettades trots att jag satt stilla. Passade två sötnosar, en chihuahua (Lucas) och en papillon (Kickan) som också hade ont av värmen. Vi satt bara i skuggan och gick bara för att de skulle få uträtta sina behov. Mår så bra när jag får vara med djur. De hundarna är så goa och kärleksfulla. Älskar dem som om de var mina egna. Var och badade senare på dagen, dock utan hundarna (de får ju inte vara på stranden). Var så otroligt skönt i vattnet, skönt att svalka av sig lite :P
Idag är det som tur är inte lika hett ute men det är skönt ändå. Ska snart laga mat. Det blir lax med potatis och romsås och sallad. Hittade jättebillig lax igår, 1,5 kg för 28 kr. Det var verkligen ett fynd. Blev jätteglad, lax är nämligen min favoriträtt :)

Ha en skön dag alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: