Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Lång sovmorgon

Kategori: Allmänt

Sov väldigt länge idag och vaknade av att någon ringde. När jag kollade på mobilen så såg jag att klockan var halv 1. Det var visserligen väldigt skönt att sova så länge men jag fick lite panik. Jag sover bara bort mina lediga dagar. Även om jag sov länge så är jag fortfarande väldigt trött och jag skulle kunna sova lika länge till.

Har haft ångest hela dagen och det känns som om det är miljoner fjärilar som dansar tango i magen. Haha, skulle se ganska kul ut ;) Ja jag vet att jag är knäpp men jag är sån och jag är ganska glad att jag inte är som alla andra.

Jag är så otroligt rastlös och jag önskar att det fanns någon som ville umgås och göra något. De som jag vill umgås med bor liksom 10 mil bort nästan. De som finns att umgås med här är inte personer som man kan prata med om allt eller hitta på allt med. Alla i min ålder här har barn och då är de upptagna hela tiden. Jag ska verkligen sluta klaga men det är inte jättekul att sitta hemma helg efter helg för att man inte har någon att umgås med eller för att man inte har råd.

Jag får väl fortsätta lyssna på musik och dricka kaffe för att pigga upp mig själv. Ha en kul lördag, allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: