Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

21 augusti

Kategori: Allmänt

Vaknade idag och hade extrem frossa och var extremt trött så jag bestämde mig för att gå tillbaka till sängen. Gjorde mig själv ganska besviken men men. Var nyss i affären och köpte ett frimärke för att skicka iväg ett par papper. Skönt att få det gjort.

Sitter bara och väntar på att min svärmor ska komma. Det är inte det roligaste. Hon är ingen dröm-svärmor kan man säga. Försöker lugna ner mig genom att kolla på youtube och försöka komma på ett sätt att tjäna ihop lite mer pengar. Jag vill nämligen börja preunmerera på Glossybox. Jag avskyr att inte ha några pengar för att kunna köpa något. Nåja, kanske finns någon gullig person som vill ge mig en box i julklapp? Man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: