Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

25 år!

Kategori: Allmänt

Fyllde 25 år den 5e januari. Känns inte lika roligt att bli äldre som när man var liten. Då var det ju bara kul med presenter och att bli äldre men nu är det bara mer ansvar. Har "skaffat" en bärbar dator nu äntligen. Ska ju börja plugga. Jag var på en genomgång idag där de tog upp allt som gäller på skolan och vad man ska tänka på. Jag var så nervös innan. Det var jättemycket folk och jag är inte så förtjust i stora folksamlingar. I morgon har jag en lektion klockan ett och jag är redan nervös. Jag trodde ju att kursen var på distans men där misstog jag mig. Det är tolv andra som ska läsa samma kurs, hoppas bara att de är trevliga och att man slipper grupparbeten och redovisningar. Hoppas att ni alla har det bra så skriver jag kanske imorgon om jag hinner. Har massor att plugga in nu.
Kram på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: