Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

23 januari

Kategori: Psykisk hälsa

Jag mår så otroligt dåligt just nu. Satt i telefonen halva dagen för att försöka få tag på sjuksköterskan och fråga om mina mediciner. Medicinerna hjälper inte alls och jag mår lika dåligt som jag mår när jag inte har mediciner alls. Det var i alla fall ingen som svarade och jag ringde till andra psykmottagningar och alla kopplade mig till sköterskan som inte svarade. Var till slut tvungen att ringa dagsjukvården. De kunde inte heller hjälpa mig så jag får vänta till måndag. Jag får ringa mobila teamet om jag skulle behöva men jag vet inte ens om jag vågar. Känns som om jag upptar deras tid och det finns de som behöver hjälpen mer än jag. Jag vet inte alls vad jag ska göra. Dessutom är pengarna snart slut igen. Hade massa räkningar denna månaden så det får bli mindre mat nu. Vet inte hur jag ska fixa detta. Har bara så det räcker i en vecka till...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: