Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

10 maj

Kategori: Psykisk hälsa

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Mitt psyke fixar inte detta och när en person jag inte vill prata med ringer 15 gånger på mindre än en timme får jag panik. Jag vill inte prata med personen men jag antar att jag måste och då blir en viss person arg på mig och jag fixar inte något av det. När jag blir stalkad på det sättet kan jag knappt gå ut och jag tror hela tiden att personen går bakom mig. Jag inbillar mig att personen står utanför dörren. Jag funderar allvarligt på att göra slut på allt inatt för jag klarar inte denna press längre. Det är en ohållbar situation som jag inte vet hur jag ska hantera och det finns verkligen ingen hjälp att få. Jag orkar inte mer. Misslyckas jag med detta får jag väl bli inlagd imorgon. Jag behöver komma bort härifrån på något sätt.

VAD SKA JAG GÖRA?? HJÄLP!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: