Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

8 mars...OBS Triggande!

Kategori: Allmänt

Ja vad ska man säga? Jag har misslyckats med mig själv och mitt liv återigen. Har varit självskadefri i två år, ända tills idag...

Jag mådde så otroligt dåligt och en person hotade med att lämna mig och mitt borderline- mörka jag fixade inte det så jag låste in mig och förstörde en rakhyvel och skar mig. Det var skönt men inte lika skönt som det har varit om ni förstår hur jag menar? Jag blev så besviken och arg och ledsen. Jag vet inte hur jag ska klara mig. Jag har ingen hjälp alls nu, förutom medicinerna. Varför får jag ingen DBT?? För ett par år sedan satte de upp mig på kö och det dröjde väldigt länge och jag frågade vad som hänt. Fick svaret att jag inte alls var uppsatt på kö....Jag blev riktigt jävla arg då och skrek och skällde på henne (ja jag får väldigt hemska utbrott och är välfdigt impulsiv) Frågade för ett tag sedan igen och fick svaret att det fanns inga platser så jag skiter i detta nu. Vad faan ska man göra för att få hjälp? Ska jag behöva skära upp hela min kropp och nästan förblöda? Jag kan inte vänta på hjälp för jag litar inte på mig själv, jag kan inte styra mig själv ibland och jag vet inte hur länge jag kommer låta mig leva. Jag vill göra slut på allt nu egentligen men behöver fixa lite grejer först. Så ni får dras med mig lite till....

 

Kommentarer

  • Dunk dunk säger:

    Låt ditt hjärta fortsätta dunka.

    Svar: Kramar
    Charlotte Sometimes

    2015-03-10 | 19:53:02
    Bloggadress: http://dunkdunk.blogg.se

Kommentera inlägget här: