Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

11 Januari

Kategori: Allmänt

Har inte så mycket nytt att skriva just nu. Kämpar med att få tag på vuxenpsykiatrin och kämpar med att tvinga tillbaka tankarna på att skada mig själv. Som ni hör så är det som vanligt ett krig inom mig. Dessutom blir det verkligen inte bättre av att jag nästan inte har något att äta hemma och inga pengar. Blir ju lite mer sårbar när jag inte har ätit.


Det har kommit mycket snö här idag och igår var det storm så jag har dubbelt så mycket värk. Fick för ett tag sedan diagnosen fibromyalgi. Just nu känner jag mig som ett vandrande blåmärke. 

Ha det bra, allihopa :) 

Kommentarer

  • * säger:

    Fortsätt kämpa. Massa styrkekramar!

    Svar: Tack! Kramar tillbaka :)
    Charlotte Sometimes

    2015-01-15 | 19:55:34
    Bloggadress: http://dygnetsallatimmar.blogg.se

Kommentera inlägget här: