Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

11/5

Kategori: Psykisk hälsa

Om någon överhuvudtaget är intresserad och bryr sig så gjorde jag uppenbarligen inget allvarligt inatt. Istället tog jag två tabletter av en sort som gör mig extremt trött och jag är riktigt groggy nu dagen efter. Fast det var värt det för att kunna sova några timmar. Helst av allt skulle jag vilja åka till en liten stuga mitt i skogen med en massa böcker och sova, läsa och bara få leva och vara ifred utan en massa krav och tjat. Jag orkar inte med det. Jag vill bara vara ifred. När jag mår dåligt orkar jag inte med allt socialt även om jag helst av allt bara skulle vilja ha en riktig vän som jag kan prata med men jag har ingen känns det som. Ingen har tid att prata eller lyssna. Det är inte ens någon som läser min blogg längre. Ja, jag känner mig rätt så värdelös!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: