Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

28 april

Kategori: Psykisk hälsa

Jag misslyckades för ett tag sedan igen med att inte skada mig och det känns som om den välbekanta nedåtgående spiralen kommer tillbaka. Jag blir lite rädd för att allt ska spåra ur.

Har mest mått illa idag och inte ätit så mycket. Det var samma igår. Jag levde på frukt och lite mat enbart och jag vet ju att jag får migrän när jag inte äter ordentligt men jag bryr mig inte så mycket längre tror jag. Allt går utför...

Är inne i en period när jag mest lyssnar på musik och tänker och det blir inte alls bra men jag får ju ingen hjälp. Har iaf fått min kontaktperson att följa med till psyk nästa gång. Jag måste få hjälp. Annars är jag ganska rädd för att jag till slut tappar kontrollen igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: