Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Värk

Kategori: Allmänt

Har varit ifrån bloggen ett tag nu men jag ska försöka komma tillbaka. Har haft ont i kroppen varje dag numera. Det började för två veckor sedan med värk i ena smalbenet en hel dag. Trodde först jag hade fått en blodpropp men jag kunde inte komma till akuten så jag väntade och värken avtog mer och mer. Men den senaste veckan har jag haft värk i kroppen varje dag och huvudvärken har funnits där redan när jag vaknat. Värken vandrar runt i kroppen hela tiden och finns nästan alltid där oavsett om jag vilar eller anstränger mig. När jag anstränger mig blir den ibland värre. En vän jag pratat med säger att jag har många symptom som tyder på fibromyalgi. Ska gå till vårdcentralen nästa vecka och kolla upp det.

Känns jobbigt att jag kanske har fibromyalgi och måste leva med ännu mer smärta. Jag har redan migrän och psykiska diagnoser. Detta känns verkligen inte rättvist. Jag vill inte ha det såhär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: