Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

9/11

Kategori: Psykisk hälsa

Har väldigt ont i ryggen och en vanlig vandrande värk förutom det. Sitter och äter godis och lyssnar på VNV Nation's "Illusion" och gråter. Vill mest ge upp just nu och bara gå tillbaka till mitt gamla självskadande beteende. Det vore så lätt att bara börja men inom mig finns någonting som stoppar mig. Vad det är vet jag inte. Något håller mig fortfarande strax ovanför ytan och det är jag glad för men jag vet inte hur länge det varar.

Känner avundsjuka just nu. Vill ha det som många andra, pengar att göra vad man vill och köpa vad man vill utan att behöva tänka på att man måste vara hungrig ett par dagar bara för att man köpt något man vill ha. Vill också kunna unna mig saker och få chansen att må bra. Missförstå mig inte nu, är inte materialist men jag vill kunna köpa en ny tröja när jag vill och behöver eller kunna köpa ett smycke eller ett par nya skor. Har inte gjort det så länge jag kan minnas. Vill inte behöva leva såhär. Framförallt vill jag mest slippa ha ont, både på insidan och utsidan. Jag är trött på livet och de överraskningar livet har åt mig. Trodde aldrig jag skulle drabbas av fibromyalgi och jag hade hoppats på att jag skulle ha kommit någonstans i livet vid min ålder. Jag är nog mest av allt väldigt trött på mig själv och på att jag hela tiden misslyckas. Jag har ont i bröstet av allt ångest och jag bara gråter utan uppehåll. Hoppas att ni har en bra kväll i alla fall. Kram till er därute

Kommentarer


Kommentera inlägget här: