Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

10 saker ni inte visste om mig

Kategori: Allmänt

Har så tråkigt just nu och tänkte att jag kan lika gärna skriva lite på bloggen. Vore kanske kul för er att veta lite mer om mig, så nu kör vi.

1. Jag har svårt att hålla mig ifrån sötsaker
2. Jag älskar ugglor och tycker om att inreda med olika saker som har färggranna ugglor på.
3. Deltar regelbundet i betalda undersökningar
4. Tycker om att sminka mig men det blir dessvärre inte så ofta numera av olika anledningar.
5. Drömmer om att åka till USA och Japan
6. Tycker om att ägna mig åt pyssel (göra smycken, teckna, sy, virka amigurumis m.m)
7. Tycker om att lära mig nya saker
8. Har dyskalkyli (som dyslexi fast med siffror)
9. Lider av migrän
10. Har varit självskadefri i ca 1,5 år!

Det skulle egentligen blivit 25 saker men jag fastnade på halva vägen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: