Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

21 november 2013

Kategori: Psykisk hälsa

Ja mötet igår...gick väl ganska okej. Givetvis skulle en person sitta och klaga på min frånvaro och lyssnade knappt på att jag har ont och mår dåligt. Men det är hennes problem och det är inte lång tid kvar tills jag får sluta där och börja plugga. Vad jag ska göra efter att kursen är slut har jag ingen aning om men det visar väl sig då antar jag. Känner mig lite vilsen och tusen frågor snurrar runt i huvudet. Vem ska man fråga egentligen?

Jag vet inte vad jag ska göra åt all frånvaro. Jag har ont och hade egentligen tid hos sjukgymnasten idag men han var tydligen sjuk så det blev inget med det. Känns inte som om någon bryr sig eller förstår hur jag mår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: