Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

30 september

Kategori: Allmänt

Vaknade med ångest idag och var livrädd då. Har fortfarande ångest som jag inte vet vart jag ska göra av. Har mina atarax men de tar jag inte längre. Antingen hjälper de inte eller så blir jag så trött att det tar flera dagar innan jag blir klar i huvudet igen. Vissa gånger när de inte hjälp har jag tagit 5 tabletter istället för 2 som jag egentligen skulle ta och det har fortfarande inte hjälp. Jag förklarade situationen för min samtalskontakt förra gången (har försökt förklara det för de senaste 3 kontakter jag haft) och som vanligt kändes det som att prata med en vägg.

Har fått kommentarer och frågor skickade och det är så kul att veta att någon läser vad jag skriver. Trodde inte att en enda människa ville läsa om mitt elände. Försökt att publicera kommentarerna men jag hittar inte alla i bloggen. Hoppas att jag kan lösa problemet snart.

Positivt just nu: har fått presentkort på H&M som jag tjänat ihop samt rabatter på Lindex. Behöver nya kläder. Inte köpt nya på länge.

Ni får en video så länge att titta på. Stämmer in väldigt bra på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: