Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

22 november 2013

Kategori: Allmänt

Ja en ny dag med värk och ångesten börjar återigen komma krypandes känner jag. Kom en kallelse till vuxenpsyk på posten idag. Blir återigen en ny samtalskontakt. Jag gillar inte att byta hela tiden men vad har jag för val? Finns inget annat att göra just nu. Har så svårt att lita på nya människor. Det första jag ska göra är att fråga efter en tid hos en läkare där. Måste ha något som lindrar min ångest och som gör att jag kan somna lite lättare.

Vet inte om jag borde fortsätta blogga. Det är liksom inte så många som läser ändå. Jag vet att jag ska blogga för min egen skull men det är ju kul om någon läser. Kanske borde ha lite fler bilder och snyggare design men det här med webbdesign har aldrig riktigt varit min starka sida. Jag får väl fundera under dagen och kanske gå ut och ta lite bilder. Kanske hörs ikväll. Kramar till er <3

Kommentarer

  • Med Lenas egna ord säger:

    Fortsätt skriva, det lättar!
    Jag använder bloggen som en sorts dagbok, det är lättare att gå tillbaka och se eventuella förändringar.
    Har hittat dig nu och ska kolla in ibland!

    Kram

    Svar: Ja det är bra att få skriva av sig. Tack, vad roligt att du läser min blogg. Ska kika in på din blogg också. Kram
    Charlotte Sometimes

    2013-11-23 | 06:56:17
    Bloggadress: http://ohl.se/lena

Kommentera inlägget här: