Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Vill tillbaka

Kategori: Psykisk hälsa

Jag vill tillbaka till min barndom. Det kanske låter helt sjukt, jag vet det. Men jag längtar och saknar så mycket att jag går sönder. Visserligen var inte allt bättre då, jag var mobbad i skolan och mådde dåligt men det var så mycket som var bra ändå. Sommarloven som jag tillbringade hos mormor och morfar <3 var så underbara. Jag är livrädd för att fler som jag älskar ska dö. Jag vill inte det, jag tänker på det nästan hela tiden och jag tror inte jag klarar ett dödsfall till. Jag saknar ihjäl mig efter så många personer. Jag älskar dem och vill inte att de ska dö. Jag önskar att vissa människor kunde leva tills jag dör. Jag vill inte leva utan dem. Det gör så ont inuti mig att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. Jag vill inte!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: