Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Glass!

Kategori: Allmänt

Det är så varmt och skönt ute idag. Längtar verkligen till min semester. Tror det är tre veckor kvar och det känns så långt dit :/ Jag hittade mina sandaler idag i garderoben. Köpte dem på h&m för ett år sedan och de är ju fina och ganska bekväma men jag hade glömt av att "remmarna" skavde så mycket och det kliar på fötterna. Jag skulle behöva köpa nya skor som är lite mer somriga. Alla jag har är trasiga. Min ekonomi är ju inte så bra just nu så jag får kolla på second-hand. Den bästa second-hand- butiken som finns här ligger så långt bort men jag får försöka gå dit någon dag när det inte är så varmt. 

Ska kolla vidare på True Blood och äta lite glass. Har verkligen fastnat för serien. Är inne på andra säsongen nu. Ha en fin kväll, alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: