Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

15 juni

Kategori: Psykisk hälsa

Ställde mig på vågen när jag vaknade i morse. Har länge känt att jag har ökat i vikt. Vågen visade att jag hade rätt. Borde aldrig kollat, nu har jag ångest och nära till gråten. Jag känner verkligen panik. Vet verkligen inte vad jag ska göra. Vill gå ner i vikt nu, vill inte att det ska ta så lång tid. Känner mig så misslyckad och kass som inte kan hålla mig till den vikten jag var nöjd med. Vet att jag inte ska äta sötsaker men jag mår dåligt och då har jag ingen självdisciplin. Igår var jag ganska duktig som bara åt fruktsallad och jordgubbar. Men det räcker inte. Finns ju visserligen metoder att ta till nu men jag vill inte, samtidigt borde jag ju göra det. Faaan!! Jag vet inte vad jag ska göra...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: