Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Mitt första inlägg

Kategori: Allmänt

Hej allihopa. Har valt att testa denna sida för att börja om med en helt ny blogg. Har haft två tidigare bloggar men jag kan inte komma åt mina inlägg eller ens logga in där. Blev helt vansinning när jag inte kom in. Flippar ur när sådant händer och det blir verkligen inte bättre av att jag inte har tagit mina mediciner på flera dagar. Det är helt slut i asken och jag får inte pengar förrän inatt när allt är stängt. Hade iofs kunnat beställa på apoteket.se men jag har en skuld där som jag ska betala nu. Hatar att må såhär och det går ut över min fysiska hälsa också. Blir yr, svettas, känns som om det är ett åskväder i huvudet och det blixtrar typ. 

Har dessutom världens sötsug nu. Måste verkligen ha godis. Ja jag är en godisgris :P och kan inte hjälpa det. Nåja jag får väl stå ut tills inatt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: