Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Help me

Kategori: Psykisk hälsa

Jag mår så otroligt dåligt. Gråter hela tiden och jag mår så dåligt psykiskt att jag är yr, mår fysiskt dåligt och jag är nära ett återfall nu. Jag tänker på så mycket och är så rörig i tankarna. Skulle göra vad som helst just nu för att gå tillbaka i tiden till när jag var liten och alla runtomkring mig var "unga" och friska. Vill inte att någon ska dö. Jag klarar inte det. Vill inte leva utan er. Jag vill dö innan er alla. Vill inte vara med om någon mer begravning. Vill inte leva mera. Avsked har liksom aldrig varit min starka sida. Alla säger bara att "ingen gillar att ta avsked av någon". Nä jag vet det men jag är inte som alla andra heller...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: