Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

29 januari 2013

Kategori: Psykisk hälsa

En massa jobbiga tankar som gör mig jättetrött och ledsen. Blir sämre i min sjukdom tror jag. Har börjat med en massa dumma grejer (inte droger om ni tror det). Jag hatar min kropp och när jag går upp i vikt numera och ser det på vågen så får jag panik och blir ledsen vilket utlöser mindre bra effekter. Måste försöka få hjälp.

Vill också bli uppskattad och älskad...

Kommentarer

  • ola svanström säger:

    Jag brukar säga att be om hjälp var det svåraste jag någonsin har gjort i mitt liv. Det är någonting jag aldrig ångrar. Dock är väl problemet att få rätt hjälp som passar just dig. Jag har varit där du är nu och det tog sin tid, men när rätt hjälp kom så gick det över förväntan. Jag hoppades bara att jag skulle få ett ok liv, men blev överraskande nog fantastiskt lycklig. Det finns hopp och det finns personer som passar just dig.

    Svar: Vad skönt att du fick bra hjälp. Ja jag hoppas att det är så.Tack.
    Charlotte Sometimes

    2014-05-18 | 03:59:07
    Bloggadress: http://fantastiskthelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här: