Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

10 december 2013

Kategori: Psykisk hälsa

Ligger i sängen, har ont i huvudet efter allt gråtande och mår rätt illa. Grät så jag nästan spydde förut. Jag mår lite bättre nu men jag är fortfarande lite skakig. 

Ska till min nya samtalskontakt på vuxenpsyk imorgon. Jag har egentligen inte råd men vad gör man inte för att må bra. På torsdag blir det sjukgymnasten igen. Tränar två gånger i veckan och har mer ont än någonsin men ingen vet vad det är. Blir så trött på detta. Dessutom krånglar ekonomin mer än någonsin och jag undrar hur jag ska ha råd med julklappar. Kaos i huvudet nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: