Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Solsken och båtar

Kategori: Allmänt

Har haft en fin dag ute på ett ställe där det finns flera fiskbodar (man köper rökta fiskar, röror, baguetter och en massa gott) och båtplatser. Jag älskar att vara vid vattnet. Var där med min kontaktperson och fikade lite. Satt vid vattnet och åt snickerskaka och såg på alla fina båtar som åkte förbi. Vädret var helt underbart.

Jag har ju varit sugen på blåbär länge så därför tog vi en promenad vid skogen som ligger i närheten. Vi hittade ett par blåbär faktiskt, men inte så mycket :/ Nästa gång får jag väl plocka lite och ta med mig hem. Det är så härligt att vara i skogen på sommaren tycker jag. Man går där och det är tyst och lugnt och det doftar så gott. Vattnet och skogen är mina favoritställen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: