Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

Huvudvärk och glass

Kategori: Allmänt

Somnade inte förrän vid 6 i morse så resultatet blev att jag senare vaknade med huvudvärk. Kombinationen med för lite sömn och kvav åskluft ute gör att jag får en tryckande huvudvärk. Dock är jag glad att det inte blev migränhuvudvärk. Var i affären förut och hittade en jättegod glass. Den heter "Salta Mandlar" och kommer från Triumfglass. Jag kan verkligen rekommendera den om man gillar glass med nötbitar och lite kola i. Jisses vad god den var men den varade dessvärre inte så länge eftersom vi var ett par som delade på den :P Nu ska jag se lite på tv och försöka få bort huvudvärken så gott det går :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: