Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

16 augusti

Kategori: Allmänt

Ni har säkert märkt att jag ibland använder dagens datum som rubrik. Ibland har jag så svårt att komma på en passande rubrik, så emellanåt kommer jag att göra såhär i stället.

Jag är lite deppig för att det redan är fredag och min semester tar slut på måndag så då är det dags att gå upp tidigt igen. Det blir verkligen inte kul. Jag längtar inte efter vintern kan jag säga men den närmar sig mer och mer. Jag önskar att det kunde vara sommar hela året.

Har precis varit i affären och köpt lite fredagsmys till mig och min sambo. Blev salta pinnar och lösgodis. Jag föredrar godis framför salta snacks egentligen men det kan ju vara gott ibland. Köpte det till honom i alla fall. De hade ett erbjudande denna veckan för alla kunder. Man får en liten kupong i brevlådan från coop emellanåt. Där finns det en rabattkupong på 10% och en kupong som inehållet brukar variera på. Denna gången var det lösgodis för 29,90 kr/kg så det är klart man passar på att köpa lite extra då :P Fast jag äter ju inte upp allt på en gång.

Ha en bra fredag! Kanske blir ett inlägg till sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: