Mental Naturkatastrof

Skriver om mitt liv med borderline personlighetsstörning och generaliserat ångestsyndrom men även om livets små glädjeämnen. Välkommen till mitt liv!

12 augusti

Kategori: Allmänt

I natt kunde jag som vanligt inte sova. Det har varit så ett par dagar på grund av mitt möte på vuxenpsyk idag. Skulle få ett läkarutlåtande till försäkringskassan. Man blir lätt väldigt nervös när hela ens framtida ekonomi står på spel och ligger i en annan persons händer.

Hade min tid vid kl 11 och det var hemskt att sitta i väntrummet och se tiden sega sig fram. Men nervositeten släppte när jag kom in på läkarens rum och vi började prata. Det tog bara en kvart att prata och sedan var det klart. Fick även min medicindos ökad och fick nytt recept. Nu är det bara att vänta på beslutet från f-kassan.

Gick en stund på stan efter mitt möte och var på Åhléns. Jag hade ett presentkort på 100 kr där som jag inte hade utnyttjat fram tills idag. Gissa vad jag köpte?
Jo jag köpte I love Strawberry&Milkshake´s duschcreme. Har velat ha den så länge. Jag kunde inte bestämma mig ifall jag skulle köpa duschcreme eller bodylotion. Jag gick runt länge och funderade men det fick bli denna. Den luktar så otroligt gott. Ska testa den imorgon :)

Ha en underbar fortsatt måndagskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: